Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
סקירת דגמי ה-X.
BMW XM
החל מ- | 1,070,000 ₪ |
ה-BMW X1 הוא הרכב המושלם לכל אלה שהנאה מנהיגה היא חלק מהצרכים ומהרצונות שלהם. המידות שלו מפגינות ביטחון עצמי מרשים וחלקו הפנימי משדר גמישות גבוהה
ה-X3 של BMW הוא רכב הפנאי הראשון שלמעשה יצר את פלח השוק הזה. גם עכשיו, הדור הנוכחי מוכיח חדשנות בסגמנט זה: עם יכולות טכנולוגיות מתקדמות כגון נהיגה חצי אוטונומית ומערכת חכמה להינע בכל הגלגלים BMW xDrive, ה-X3 של BMW מביא את ההנאה מנהיגה לרמה חדשה. הוא עושה זאת בקלילות עם נוכחות משמעותית ואתלטית, עם חלל פנים איכותי, ועם מנועי בנזין ודיזל TwinPower Turbo עתירי מומנט. מוכן להרפתקאות חדשות - מחכה רק לך. כעת, עם ה-BMW X3 xDrive30e, דגם הפלאג-אין ההיברידי מרחיב את מגוון הדגמים הזמין.
ה-BMW X4 הוא רכב מרשים - בכל זמן ובכל מקום. העיצוב המרהיב שלו משלב סגנון חיים וביצועים וממזג בין שני מאפיינים כפי שלא נעשה בעבר בסגמנט זה: העוצמה שיש בדגם X טיפוסי והאסתטיות של דגם קופה.
בדור השלישי שלו, ה-BMW X5 שוב מציב סטנדרטים חדשים - זהו רכב פנאי (SAV) המציע יוקרה יוצאת מן הכלל בכל התחומים, והוא עומד בדרישות התובעניות ביותר. את המטרה הזאת הוא משיג בזכות מגוון נרחב של טכנולוגיות חכמות המשפרות את היעילות, היכולות הדינמיות, הנוחות והשימושיות ומקדמות אותן לרמה חדשה לגמרי - בכביש ובשטח. הטוב שבשני העולמות, בשילוב מערכת היברידית פלאג-אין נוחה באופן יוצא דופן והינע בכל ארבעת הגלגלים: ה-BMW X5 xDrive45e iPerformance.
עוצמתי ואתלטי. עם נוכחות של דגם X וספורטיביות של דגם קופה. ה-BMW X6 מתגבר על כל אתגר. מנועי ה-BMW TwinPower Turbo שלו הם תמהיל עוצמתי של דינמיות ויעילות, ומערכת ה-BMW iDrive מעבירה את הכוח הזה לכביש
אמת מידה בסגמנט זה: ה-BMW X7 קובע רמת יוקרה חדשה בתחום הרכב. באמצעות אלגנטיות ברמה גבוהה ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה, הוא מגדיר עידן חדש לגמרי של הנאה מנהיגה. ובעזרת עיצוב עוצר נשימה הוא משאיר רושם עמוק כבר במבט הראשון.
היסטוריית דגמי ה-X של BMW בקצרה.
דגמי X של BMW מוכרים בזכות נחישותם ושאיפתם להתבלט לעומת כל השאר - אלה דגמים ייחודיים הנושאים את הגנים המאפיינים את סדרת X: ספורטיביות, מראה קשוח וביצועים ללא פשרות. וכל אלה בשילוב יכולות נהיגה דינמיות וזריזות אשר תמיד אפיינו את דגמי BMW.
היסטוריית דגמי ה-X של BMW בקצרה.
דגמי X של BMW מוכרים בזכות נחישותם ושאיפתם להתבלט לעומת כל השאר - אלה דגמים ייחודיים הנושאים את הגנים המאפיינים את סדרת X: ספורטיביות, מראה קשוח וביצועים ללא פשרות. וכל אלה בשילוב יכולות נהיגה דינמיות וזריזות אשר תמיד אפיינו את דגמי BMW.
ה-BMW X1.
בתוך העיר, בהרים או על חוף הים - ה-BMW X1 מרגיש בבית בכל מקום, כמו חבר אמיתי שתמיד נמצא שם בשבילכם. לא סתם הוא רכב הספורט-פנאי הנמכר ביותר בעולם של BMW לשנת 2018.
הדור הראשון.
(BMW E84)
עם השקתו בשנת 2009, ה-BMW X1 הפך במהירות לרכב הספורט-פנאי הקומפקטי המוביל בסגמנט הפרמיום. שימושיות גבוהה בשטח הבליטה אותו לעומת האחרים, וכיול ספורטיבי הבטיח יכולות דינמיות וזריזות בכל מצב. מערכת ההנעה החכמה הכפולה לכל הגלגלים BMW xDrive, האחיזה והיכולות הדינמיות הגיעו לרמה חדשה לגמרי על ידי העברת כוח ההנעה לגלגלים הקדמיים והאחוריים. תצורה זו מבטיחה הנאה מנהיגה בכל רגע, והמראה האתלטי והעוצמתי שלו הופך אותו למושך עוד יותר. במקביל, חלל הפנים האיכותי במיוחד זכה לאלמנטים עיצוביים בצבעים תואמים ובגימור פלדת אל-חלד.
ה-X1 משלב בין הערכים הקלאסים של BMW כגון יכולות דינמיות, זריזות ועליונות.
תקופת ייצור: 2009 – 2015
הדור השני.
(BMW F48)
הדור השני של ה-BMW X1 מגיע במראה יותר דינמי וספורטיבי בהשוואה לדגם הקודם הודות לגומות התרוממות לעבר החלק האחורי וקו הגג המשופע. הדור השני הגיע עם טכנולוגיות חדשניות כגון תצוגה עילית או פנסי LED ראשיים עם פעולת תאורה אדפטיבית. מגוון חדש של מנועי טורבו דיזל ובנזין יצרו שילוב יוצא דופן בין יעילות וספורטיביות. החל ממרץ 2020, ה-BMW X1 זמין גם בגרסת פלאג-אין הייבריד. בנוסף למערכת ה-BMW xDrive הזריזה, דגם זה זמין כעת גם עם הנעה קדמית.
מתיחת הפנים בשנת 2019 העניקה לדור השני מראה סמכותי יותר בעיקר הודות לגריל כליות בולט יותר ופתחי אוורור רחבים יותר בצדי החצאית הקדמית.
תקופת ייצור: 2015 – 2022
הדור השלישי.
(BMW U11)
ה-X1 הושק בשנת 2022. זהו שילוב מוקפד בין ביטחון, שימושיות ופונקציונליות. ה-X1, הזמין בגרסת בנזין, פלאג-אין הייבריד או הנעה חשמלית טהורה, מתאפיין בעיצוב עוצמתי ונקי: חלק קדמי בטוח עם גריל כליות מרובע ובולט, אלמנטים עיצוביים אחידים ובתי גלגלים כמעט מרובעים האופייניים לדגמי X המעניקים לו נוכחות עוצמתית. לכל אלה מתלווים פנסים ראשיים אדפטיביים מסוג LED הנמתחים לצדדים ופרופורציות אנכיות.
השילוב שבין עוצמה ויכולות דינמיות משתקף במאפיינים הטכניים. ה-BMW X1 זמין עם הנעה אחורית והנעה כפולה לכל הגלגלים או עם מערכת ה-BMW xDrive הזריזה, המשלבת יכולות נהיגה דינמיות יוצאות דופן עם אחיזה מעולה ובטיחות נהיגה. תיבת ההילוכים האוטומטית כפולת המצמד Steptronic עם 7 הילוכים מבצעת החלפות הילוכים מהירות ומדויקות תוך שמירה על תצרוכת אנרגיה מינימלית. למערכת הפלאג-אין הייבריד הפלאג-אין הייבריד טווח נסיעה של עד 91 ק"מ במצב חשמלי מלא (WLTP).
תקופת ייצור: 2022 - היום
מנועים: 1.5-2.0 ליטרים' (136-204 כ"ס), 3 ו-4 צילינדרים
אורך/רוחב/גובה: 4,500 מ"מ/1,845 מ"מ/1,630–1,642 מ"מ
ה-BMW X2.
יש רק מילה אחת שיכולה לתאר את השילוב שבין תצורת קופה ורכב ספורט-פנאי: ייחודי. האופי הספורטיבי והביצועים הזריזים של ה-BMW X2 הם מרשימים, וחלל הפנים היוקרתי בשילוב עם הפרטים הטכניים המתוחכמים מדגישים את מראהו המעוצב.
הדור הראשון.
(BMW F39)
העיצוב המעורר והטכנולוגיות המתקדמות שברכב, אשר הוצג לראשונה כרכב קונספט בשנת 2016 על בסיס ה-X1, מעוררים השראה אין-סופית. בתי הגלגלים המרובעים, מפתני הדלתות וקו הגג השטוח מדגישים את האופי המוחצן שלו. גריל הכליות נמתח כלפי מטה ופתחי האוורור משתלבים בהרמוניה עם החלק הקדמי ומשדרים ביטחון עצמי.
מנועי טורבו מתקדמים המשודכים לתיבות הילוכים Steptronic מבטיחים עוצמת דחף מרגשת בכל מצב. ועם מערכת ההנעה הכפולה לכל הגלגלים BMW xDrive (אופציה), רכב ספורט-פנאי זה מרגיש בבית גם כשהוא יוצא למרחבים הפתוחים. יכולות הנהיגה הדינמיות המאפיינות את דגמי BMW מבטיחות הנאה מנהיגה על כל כביש. סמלי BMW על קורה C הם תזכורת לדגמים האגדתיים של BMW דוגמת ה-2000 CS וה-3.0 CSL.
תקופת ייצור: 2018 - היום
ה-BMW X3.
רכב ספורט-פנאי שמרגיש בבית על כבישים עירוניים וגם בשטח: משנת 2003, ה-BMW X3 מראה לכולנו איך אפשר להשיג את המטרות שלנו. יכולות נהיגה דינמיות וחלל פנים איכותי במיוחד הם מטרה ראויה בהחלט.
הדור הראשון.
(BMW E83)
ה-BMW X3 נחשף בתערוכת הרכב הבין-לאומית (IAA) ה-60 שנערכה בגרמניה בשנת 2003. מערכת ההנעה הכפולה לכל הגלגלים, ה-BMW xDrive, הושקה באותו מעמד. המערכת מאפשרת חלוקת כוח משתנה ורציפה בין הסרנים הקדמי והאחורי. מאפיין חדש נוסף הוא העיצוב השרירי והאתלטי עם חלק קדמי מרשים ופנסי קסנון העוטפים את גריל הכליות. הפנסים צוידו בפנסי חניה טבעתיים המאפשרים לזהות בבירור את הרכב אפילו מרחוק - גם בחושך.
מתיחת הפנים של 2006 הביאה שיפורים לגריל הקדמי, לפנסים האחוריים ולחצאית הקדמית. רוב המנועים עברו שדרוג המאפשר להם להפיק יותר הספק ביעילות גבוהה יותר.
תקופת ייצור: 2003 – 2010
הדור השני.
(BMW F25)
לאחר שש שנים מוצלחות, הדגם עבר עיצוב מחדש ויצא לשוק. בטוח בעצמו וזורם - רכב הספורט-פנאי מגיע עם מבחר עצום של חידושים. לדוגמה, בולמי זעזועים אלקטרוניים המתאימים את עצמם בצורה אקטיבית לתנאי הדרך, או בקרת הנהיגה הדינמית המכווננת את בולמי הזעזועים, תגובת המנוע, מועדי החלפת ההילוכים ורגישות מערכת ההיגוי וה-ESP לפי דרישות הנהג. מערך עצום של מערכות עזר לנהג, כגון מערכת התרעת מעבר נתיב או תצוגה עילית, יוצר חוויית נהיגה חדשה לגמרי מבלי להתפשר על ערכי הליבה של BMW.
השדרוג שבוצע בשנת 2014 הביא עימו פנסים ראשיים בעיצוב חדש ופנסי איתות במראות הצד. יותר כרום, גלגל הגה בגימור עור כסטנדרט והרבה יותר אופציות להתאמה אישית של תא הנוסעים של ה-BMW X3.
תקופת ייצור: 2010 – 2017
הדור השלישי.
(BMW G01)
הדור השלישי של רכב הספורט-פנאי הושק בשנת 2017. למרות המידות המרשימות שלו, המפתחים הצליחו להפחית בצורה משמעותית ממשקלו, הפחתה אשר תרמה לזריזות, והרכב השרירי הזה רק ממתין לפקודה לצאת לדרך. הפנסים הראשיים, הגריל והפנסים האחוריים מדגישים את רוחב חלקו הקדמי והאחורי של הרכב, ובשילוב עם פתחי האוורור הצדדיים, ה-BMW X3 משדר ביטחון ואתלטיות. מערכות עזר לנהג קלות להפעלה, סביבת נהג מתקדמת ובקרת תנועה; כל אלו מדגישים שמדובר ברכב יוקרה המסוגל לעקוף כלי רכב אחרים בצורה אוטומטית, כאשר העיצוב הספורטיבי של השלדה, תיבת ההילוכים והמנוע מבטיחים הנאה מנהיגה בכל רגע. ה-X3 זמין כמובן עם מערכת ההנעה הכפולה לכל הגלגלים, ה-BMW xDrive. לכן הוא תמיד הבחירה הנכונה - לעיר וגם לשטח.
תקופת ייצור: 2017 - היום
ה-BMW X4.
הגנים של משפחת ה- X פוגשים עיצוב דמוי קופה – כך בדיוק משלב ה-BMW X4 בין אתלטיות לעוצמה. מנועים בנפחים של עד שלושה ליטרים מקיימים את ההבטחה של המראה החיצוני.
הדור הראשון.
(BMW F26)
בשנת 2014 הרגע הגדול הגיע: BMW הציגה רכב ספורט-פנאי בגרסת קופה בסגמנט כלי הרכב הבינוניים. הוא מבוסס טכנית על ה-BMW X3 ומתבלט הודות לקו גג קמור אשר בשילוב עם קווי העיצוב הכפולים מדגיש את המראה הספורטיבי של הרכב גם במבט מהצד. החלק הקדמי והאחורי מדגישים גם הם את רוחב הרכב: גריל הכליות השטוח מלפנים והפנסים הראשיים הנמתחים לצדדים כמו גם הפנסים האחוריים תורמים למראה הבולט.
מגוון רחב של מנועים יעילים ועוצמתיים מאפשרים ל-BMW X4 להיות זריז ודינמי בכל מצב. מערכת ההנעה הכפולה לכל הגלגלים (סטנדרט) שומרת על יכולות נהיגה דינמיות ייחודיות בכל תנאי דרך.
תקופת ייצור: 2014 – 2018
הדור השני.
(BMW G02)
האופי הספורטיבי והאלגנטי של ה-BMW X4 מקבל חיזוק נוסף בדור השני. בתי גלגלים שריריים ועקבה רחבה בשילוב קו גג דמוי קופה מדגישים את המאפיינים הטיפוסיים של משפחת דגמי ה-X: עוצמה, עליונות וספורטיביות. פנסי ה-LED האחוריים הצרים מרחיבים את החלק האחורי כמו גם הקו שמעל הפגוש האחורי. החלק הקדמי נשלט על ידי גריל כליות המורכב משני חלקים עם פנסי LED ראשיים צרים המעניקים לרכב מראה אתלטי ודינמי.
מערכת ההנעה הכפולה לכל הגלגלים BMW xDrive (סטנדרט) מספקת יכולות נהיגה דינמיות שאין דומה להן והיא נעזרת בתיבת ההילוכים האוטומטית בעלת 8 הילוכים הזמינה בכל דגמי ה-BMW X4. בפנים, הרכב כולל כעת מסכי מגע גדולים יותר, בקרת תנועה ומערכות עזר מתקדמות לנהג.
תקופת ייצור: 2018 - היום
ה-BMW X5.
עם ה-X5 הרב-שימושי, BMW נכנסה בשנת 1999 לטריטוריה חדשה במובן המוחשי של המילה. ממש מההתחלה, רכב הספורט-פנאי יצר שילוב ברור של פאר, אלגנטיות וספורטיביות - ומאז הוא המוביל בסגמנט זה.
הדור הראשון.
(BMW E53)
בסוף שנת 1999, BMW השיקה סנסציה מהפכנית: רכב השטח הראשון של היצרן. רכב ספורט-פנאי (SUV) עם הנעה כפולה לכל הגלגלים כסטנדרט בשילוב ספורטיביות ונוחות. זהו רכב ספורט-פנאי יוקרתי שיש בו הכל: הזריזות המאפיינת את BMW עם כיול שלדה מדהים ומנועים עוצמתיים עם שישה או שמונה צילינדרים.
מתיחת הפנים שהגיעה בשנת 2003 זכתה למראה מרשים במיוחד הודות לגריל הכליות המעודכן ולשיפורים הטכניים המתקדמים בעיקר עם הצגת מערכת ה-xDrive החדשה. אחיזה משופרת במיוחד ותגובה מהירה יותר הביאו ליתרונות ברורים בהתנהגות וביכולות הדינמיות. החל משנת 2004, ה-BMW X5 זכה לקבל את מנוע 8 הצילינדרים החזק ביותר - הוא מצויד במנוע 4.8 ל' והספק של 360 כ"ס. למעלה מ-500,000 יחידות מדגם זה יוצרו.
תקופת ייצור: 1999 – 2006
הדור השני.
(BMW E70)
בשנת 2006 BMW הראתה עד כמה ניתן להפוך מכונית קונספט מוצלחת לטובה עוד יותר. המחליף של ה-BMW X5 זכה לחידושים טכנולוגיים כגון מערכת ההינע האדפטיבית הכוללת מערכת ייצוב בגלגול הפועלת בצורה אקטיבית על בולמי הזעזועים. הודות לעיצוב המעודכן של בתי הגלגלים לדוגמה, הרכב קיבל מראה ספורטיבי וזריז יותר. הפנסים הראשיים הפכו לאינטגרליים, פנסי החניה הפכו לטבעות סביבם ואפשרו לזהות מייד את הרכב גם בלילה. שורת מושבים שלישית אופציונלית מאפשרת כעת להסיע עד 6 נוסעים.
בשדרוג שנערך לדגם בשנת 2010, ה-X5 קיבל פנסי LED ראשיים ומבחר המנועים עבר שדרוג מלא. מערכות העזר לנהג כוללות כעת מערכת הגבלת מהירות, מערכת בקרת שיוט אקטיבית וגם מצלמות בצדי הרכב המספקות תמונה ברורה יותר.
תקופת ייצור: 2006 – 2013
הדור השלישי.
(BMW F15)
השיפורים האווירודינמיים בדור השלישי של רכב הספורט-פנאי המצליח מושכים מייד מבטים. מערכת אוורור מתוחכמת בחצאית הקדמית ופתח אוורור מאחורי הגלגלים הקדמיים מפחיתים את מערבולות האוויר לפני בתי הגלגלים הקדמיים. הם לא רק מפחיתים את הגרר אלא גם מעניקים ל-BMW X5 הילה של מכונית ספורטיבית. הפרופורציות המאוזנות משדרות תחכום, עליונות וזריזות.
חלל הפנים משדר אלגנטיות בעזרת תאורת אווירה ושימוש בשפע של חומרי גלם איכותיים כגון עור עם תפירה כפולה. בקר iDrive משופר הופך את השליטה במערכות העזר לנהג לחוויה מהנה באמת. בין המערכות ניתן למצוא את בקרת השיוט עם סייען התורים, פנס ספוט מסוג LED המאיר אנשים ובעלי חיים בלילה כחלק ממערכת ראיית הלילה.
תקופת ייצור: 2013 – 2018
הדור הרביעי.
(BMW G05)
המידות, אשר התרחבו בצורה משמעותית, וגריל הכליות המרשים אשר בנוי כעת כיחידה אחת מוכיחים שה-BMW X5 שדרג שוב את הנוכחות ואת העליונות שלו. פנסי ה-LED הראשיים אינם מתפרשים עוד לעבר הגריל הקדמי. הם צוידו כאופציה בפנסי לייזר המאירים את הכביש. מערכת ה-Live Cockpit Professional הדיגיטלית המלאה זונחת את מד מהירות הנסיעה ומד מהירות המנוע הרגילים ומאפשרת התאמה אישית של לוח המחוונים. ניתן לתת פקודות בעזרת תנועת יד והבקרה הקולית. מערכות עזר לנהג תומכות בנהג במצבים מסוכנים, בלימה לדוגמה.
חבילת השטח של ה-BMW X5 מציעה ארבעה מצבי נהיגה לסוגי שטח שונים. היא מאפשרת לקבל חוויית נהיגה מושלמת בכל רגע נתון. מנועים יעילים ונמרצים ושלדה הניתנת לכיול מבטיחים זריזות ויכולות דינמיות.
תקופת ייצור: 2018 - היום
ה-BMW X6.
ביצועים ועיצוב ללא פשרות בשילוב חלל פנים המקרין יוקרה ואלגנטיות יוצאות דופן: ה-BMW X6 הוא רכב הספורט-פנאי-קופה הראשון של BMW. העיצוב מבטא יכולות נהיגה דינמיות עוצמתיות שאינן נופלות מאלו של המתחרים.
הדור הראשון.
(BMW E71)
בשנת 2008 הופיע רכב שהגדיר סגמנט משלו: האם זה קופה? האם זה ספורט-פנאי? לא זה ולא זה, זה רכב המשלב את הטוב משני העולמות. רכב לנהגים שמעריכים ביצועים אמיתיים: מצויד במנועי 6 ו-8 צילינדרים, ה-BMW X6 מגיע עם עתודות כוח גבוהות היורדות בצורה מושלמת לגלגלים בעזרת בקרת הביצועים הדינמיים. מערכת ה-DPC בשילוב עם מערכת ההנעה הכפולה לכל הגלגלים xDrive, משפרת את דיוק ההיגוי, את היציבות הכיוונית ואת האחיזה כיוון שכעת ניתן לשנות את חלוקת הכוח שעוברת לכל אחד מהגלגלים בנפרד.
צדו של הרכב מעניק לו מראה שטוח בעוד הפנסים הקדמיים הצרים בשילוב גריל כליות מרחיבים את החלק הקדמי: ה-BMW X6 מתהדר גם בעיצוב ייחודי שאין דומה לו.
בשנת 2012 העיצוב עבר עדכון משמעותי כחלק משדרוג הדגם. פנסי חניה בצורת טבעות זמינים כעת בטכנולוגיית LED. אפשרויות אבזור רחבות יותר זמינות כעת: לדוגמה מכסה מנוע עם כיפה.
תקופת ייצור: 2008 – 2014
הדור השני.
(BMW F16)
הדגם המחליף מחדד בצורה משמעותית את האופי העצמאי של הרכב. הפנסים הראשיים נמתחו עד גריל הכליות כדי לחזק את תחושת הרוחב והחלק הקדמי זכה לעיצוב מדורג יותר. החלק האחורי מעוטר כעת בפנסים אחוריים רחבים יותר. העיטורים הכפולים בצדדים מושכים מבטים. בפנים, חומרים באיכות גבוהה, לוח מחוונים בעיצוב חדש לגמרי ותאורת אווירה בצבעים שונים הניתנים לבחירה. הזרמת שמע המאפשרת בחירה אין-סופית במוזיקה ובתכנים.
המנועים המשופרים מפיקים יותר הספק תוך כדי שיפור היעילות. יחד עם מערכת ההנעה הכפולה לכל הגלגלים הסטנדרטית, ה-xDrive, ותיבת ההילוכים האוטומטית בעלת 8 הילוכים, הם מבטיחים נהיגה דינמית וזריזה.
תקופת ייצור: 2014 – 2019
הדור השלישי.
(BMW G06)
הדור הרביעי של ה-BMW X6 מתמקד כולו באתלטיות שרירית ובמקסימום עוצמה. זו הסיבה שהדור הזה של ה-BMW X6 מצויד גם בחבילת M Sport כסטנדרט. כל אלה יוצרים רכב ספורטיבי, בעל עיצוב חיצוני אווירודינמי וחזית מוארת המדגישה את גריל הכליות Iconic Glow. חבילת הגימור החיצוני, ה-M High-gloss Shadowline, צינורות המפלט בעיצוב M, חישוקי הסגסוגת הקלה בגודל 20 אינץ' והפגושים בעיצוב M מושכים מבטים בכל פינה.
חלל הפנים מעוצב גם הוא באותו קו ספורטיבי-יוקרתי הגדוש בטכנולוגיות מתקדמות. הצג הקמור של BMW, לוח המחוונים המתקדם, גלגל ההגה M בציפוי עור, דוושות M מיוחדות וספי דלתות עם לוגו M מואר - כל אלו יוצרים יחד את האווירה הייחודית ל-M.
ה-BMW X6 מתאפיין ביכולות דינמיות טהורות הודות למנוע הבעירה העוצמתי שלו בעל 8 צילינדרים בטכנולוגיית BMW M TwinPower Turbo. אליו מתווספת חבילת ה-xOffroad ותיבת הילוכים אוטומטית ספורטיבית Steptronic בעלת 8 הילוכים. שילוב אידאלי זה מספק נוחות נהיגה מקסימלית בכל כביש ובכל דרך. נוסף על כך, מתלי ה-M האדפטיביים ופעולת הספרינט מעניקים חוויית נהיגה ישירה וזריזה.
תקופת ייצור: 2022 - היום
מנועים: 3.0-4.4 ל' (298-530 כ"ס), 6 ו-8 צילינדרים
אורך/רוחב/גובה: 4,935 מ"מ / 2,004 מ"מ / 1,765 מ"מ
ה-BMW X7.
שילוב של יוקרה ופאר עם חוויית נהיגה דינמית - ה-BMW X7 האלגנטי קובע סטנדרטים גבוהים מאוד. חוויית נהיגה זריזה וחלקה, שבעה מושבים ואבזור עשיר במיוחד: ממערכות עזר לנהג ועד אפשרויות בחירת חומרים ואבזור נוחות.
הדור הראשון.
(BMW G07)
רכב הספורט-פנאי הגדול ביותר ש-BMW ייצרה אי פעם מגיע במראה קליל וזריז הודות לעיצוב המינימליסטי שלו. מראה ספורטיבי, אתלטי ובטוח - הוא מגיע עם האיכויות המוכרות של BMW ומגדיר אותן מחדש. בין היתר, הודות לעצמות העצה הכפולות מלפנים והמתלה האחורי הרב-חיבורי מאחור בשילוב מערכת ההנעה הכפולה לכל הגלגלים xDrive ותיבת ההילוכים האוטומטית בעלת 8 הילוכים, הוא מספק נוחות נסיעה ויכולות נהיגה דינמיות עוצמתיות יוצאות דופן.
בפנים, הנהג מקבל את כל המידע הרלוונטי ושולט בפעולות השונות ובמערכות העזר לנהג דרך שני מסכי 12.3 אינץ'; במקביל שני מסכים מאחור שולטים במערכת הבידור והמידע שברכב. אם הנוסעים מביטים כלפי מעלה הם יכולים לחוות את הגג הפנורמי הסטנדרטי המצויד ב-15,000 נקודות אור צבעוניות הנדלקות בחושך.
ניתן להתאים אישית את ה-BMW X7 בדרכים מגוונות. החל מעור Merino עם תפירה בגוונים מנוגדים ועד לצביעה חיצונית ייחודית - כל בקשה מתמלאת.
בשנת 2022 זכה ה-BMW X7 למתיחת פנים. עם גריל כליות מואר, יציבה רחבה וצבע חיצוני חדש, אפור מטאלי Sparkling Copper Grey, רכב הספורט-פנאי הפך חזק יותר ואלגנטי יותר מאי-פעם: רכב יוקרה אמיתי מבית BMW. הצג הקמור האינטגרלי ומערכת ההפעלה 8 של BMW מבטיחים חוויה דיגיטלית מתקדמת ויוצאת דופן בסביבת הנהג.
תקופת ייצור: 2019 - היום
מנועים: 3.0-4.4 ליטרים (352-530 כ"ס), 6 ו-8 צילינדרים
אורך/רוחב/גובה: 5,181 מ"מ / 2,000 מ"מ / 1,835 מ"מ
ה-BMW iX3.
רכב הספורט-פנאי החשמלי הראשון של BMW משלב את יכולות הנהיגה הדינמיות העוצמתיות של ה-X3 עם איכות יוקרתית, ולכל אלה נוספים היתרונות של מערכת ה-eDrive של BMW: ביצועים ויעילות. בנוסף, המראה המודרני והמינימליסטי מושך מאוד.
הדור הראשון.
(BMW G08 BEV)
הגרסה החשמלית של ה-BMW X3, אשר הוצגה כרכב קונספט באפריל 2018, הגיעה לאולמות התצוגה בתחילת 2021. טכנולוגיית ה-eDrive של BMW מהדור החמישי, הספק של 286 כ"ס ומומנט של 400 ניוטון מטר זמינים ממצב עמידה. יחד עם שלדה בכיול מתקדם הם מבטיחים יכולות נהיגה דינמיות שאין דומה להן גם בנסיעות ארוכות: הודות למערכת הבלימה הרגנרטיבית ניתן להגיע לטווח נסיעה של עד 461 ק"מ (WLTP).
גם חלקו הפנימי של הרכב מרשים: אווירה מודרנית ואלגנטית נפגשת עם סביבת הנהג BMW Live Cockpit ואלמנטים עיצוביים כגון לחצן ההפעלה הכחול. ה-BMW iX3 מרגיש בבית גם בסביבה עירונית וגם בשטח.
תקופת ייצור: 2021 - היום
מנועים: מנוע חשמלי (163-286 כ"ס)
אורך/רוחב/גובה: 4,734 מ"מ / 1,891 מ"מ / 1,668 מ"מ
ה-BMW iX.
רכב הספורט-פנאי החשמלי הראשון של BMW עם הנעה כפולה לכל הגלגלים - ה-BMW iX מציע יוקרה ומינימליזם מעודן בשילוב מנוע בטכנולוגיה מתקדמת. מקסימום נוחות הפוגשת עיצוב ייחודי ותחושה של חלל נרחב: הרכב מהדור החדש.
הדור הראשון.
(BMW i20)
הדרמטיות ה-BMW iX ניכרת כבר בחלקו הקדמי: פנסים ראשיים צרים במיוחד המנוגדים לגריל הכליות האנכי והרחב אשר מאחוריו ממוקמים מערך חיישנים. העיצוב אלגנטי ואווירודינמי עם ידיות דלתות שטוחות ושפת עיצוב נקייה.
עם טווח נסיעה מרשים של עד 633 ק"מ (WLTP) והספק כולל של 540 כ"ס(1) הודות לטכנולוגיית ה-eDrive של BMW מהדור החמישי, הרכב מתהדר בדיוק טכני, קדמה ושימושיות יום-יומית.
בתוך ה-iX ניתן למצוא את האיכויות המוכרות של BMW כגון נוחות, ספורטיביות וחדשנות המגיעות באריזה חדשה לגמרי. פקד ה-iDrive שעוצב מחדש מזכיר עד כמה השימוש ברכב יכול להיות פשוט וטבעי. המידע מופיע על מסכים המכוונים ישירות לנהג או מוקרן על השמשה הקדמית בעזרת מערכת התצוגה העילית. שלל מערכות עזר לנהג מבטיחות חוויית נהיגה נוחה ובטוחה. ה-BMW iX הוא רכב ספורט-פנאי חשמלי מתקדם בסגמנט הפרמיום.
תקופת ייצור: 2021 - היום
מנועים: מנוע חשמלי (326-540 כ"ס)
אורך/רוחב/גובה: 4,953 מ"מ / 1,967 מ"מ / 1,695 – 1,696 מ"מ
(1) מערכת הנעה חשמלית בהספק של עד 540 כ"ס, תגבור זמני להספק של עד 619 כ"ס למשך עד 10 שניות.
ה-BMW iX1.
הכירו את רכב הספורט-פנאי הקומפקטי החשמלי הראשון של BMW. מודרני ומלא ביטחון, הוא משלב בין האופי הדינמי והעוצמתי של ה-BMW X1 ובין היעילות של מערכת ה-eDrive.
הדור הראשון.
(BMW U11 BEV)
בשנת 2022, BMW הוסיפה למבחר הדגמים שלה את רכב הספורט-פנאי הקומפקטי החשמלי המלא הראשון שלה. זהו דגם הכניסה לעולם החשמלי של משפחת דגמי ה-X.
ה-BMW iX1 משלב בין יכולות נהיגה דינמיות מעולות ובין היעילות המתקדמת של טכנולוגיית ה-eDrive של BMW. הודות לסוללות החסכוניות במקום ולמערכת הבלימה הרגנרטיבית, ה-BMW iX1 xDrive30 יכול לגמוע בקלות מרחקים של עד 400 ק"מ (WLTP) בטעינה אחת ולהפיק הספק של עד 313 כ"ס.
החלק הקדמי העוצמתי והפרופורציות האנכיות יוצרים מראה מודרני ודינמי באופן יוצא דופן. האלמנטים הכחולים מדגישים את העובדה שמדובר ברכב חשמלי עוצמתי. העיצוב הפנימי מתקדם ומודרני: מושבים נוחים עם פעולת נדנוד עונים על כל הדרישות, והצג הקמור והאלגנטי נטול המסגרת עם פעולת מגע ובקרה קולית מאפשר שליטה מלאה על מערכת ה-BMW iDrive.
תקופת ייצור: 2022 - היום
מנועים: מנוע חשמלי (מעל 313 כ"ס)*
אורך/רוחב/גובה: 4,500 מ"מ/1,845 מ"מ/1,616 מ"מ
*ערכי ההספק תלויים בעוצמת הטעינה של הסוללה.
ה-BMW XM.
ביצועים ויוקרה באריזה חדשה: בולטת, חשמלית, מיוחדת. רכב חדש לגמרי עולה לבמה - זהו ה-BMW XM. טכנולוגיית הפלאג-אין הייבריד החדשה משלבת בין נהיגה חשמלית טהורה, העוצמה של משפחת דגמי ה-X והביצועים הקיצוניים של דגמי M.
הדור הראשון.
(BMW G09)
ה-BMW XM, המצויד בטכנולוגיית פלאג-אין הייבריד, משחרר 653 כ"ס ספורטיביים אל האספלט בעזרת מנוע V8 חדש וטווח נסיעה במצב חשמלי של 88 ק"מ (WLTP) המאפשרים לו לנוע בצורה שקטה וללא פליטת מזהמים.
הפרופורציות העוצמתיות והגדולות מבליטות את האופי הייחודי שלו. בעזרת העיצוב הקדמי החדש והייחודי, חטיבת M מבדילה את עצמה בתוך סגמנט היוקרה.
השילוב המנצח בין BMW M ו-BMW X יוצר סטנדרט יוקרה חסר פשרות ומביא משהו חדש גם לחלל הפנים של ה-BMW XM. החלק הקדמי משדר התמקדות בביצועים. ובהתאם לעיצוב הטיפוסי המאפיין את דגמי M, הנהג נמצא במרכז העניינים. הצג הקמור החדש של BMW מגשר בין סביבת הנהג הרגילה ובין העולם הדיגיטלי המודרני.
החלק הקדמי המתמקד כולו בנהג משתלב עם האווירה הנעימה והיוקרתית שבמושב האחורי. זהו מרחב של חומרים איכותיים, משטחים מעוצבים ומעוררי השראה ואלמנטים עיצוביים מיוחדים. הגג במבנה פריזמה תלת-ממדי מואר מהווה אלמנט אופטי מיוחד גם מהמושב האחורי. בשילוב עם תאורת האווירה, אלמנט זה מדגיש את החיבור שבין יוקרה מתקדמת ונוחות עילאית.
תקופת ייצור: מסוף 2022
מנועים: מנוע בעירה 4.4 ל' (489-585 כ"ס) 8 צילינדרים + מנוע חשמלי (197 כ"ס), הספק מערכת כולל 653-748 כ"ס