Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
M5 Sedan / M5 Competition Sedan
חיבור מושלם של ביצועי חטיבת M הספורטיבית עם הנוחות והאלגנטיות של מכונית מנהלים יוקרתית. מנוע המרוצים M TwinPower Turbo בגרסת שמונה צילינדרים מייצר הספק עצום של 600 כ"ס (625 בגרסת ה-Competition) ומגיב מיידית בכל סל"ד. עם מערכת M xDrive לאחיזת כביש מקסימלית ומתלים שמיועדים לביצועים בתנאי קיצון -M5 סדאן מבטיחה יכולות נהיגה דינמיות, זריזות וחזקות. השפה העיצובית (עם אלמנטים רבים בגוון שחור מבריק) מדגישה את האופי הספורטיבי שמבקש להתפרץ בכל רגע.
קטלוג ומפרט טכני.
קטלוג ומפרט טכני
נתוני צמיגים
ספר נהג
לקבלת ספר נהג עדכני ניתן לפנות לאולם התצוגה או לכתובת דוא”ל: service1@delekmotors.co.il
מאפייני הגרסאות
דומות אך שונות - במערכת העברת הכוח, המתלים והביצועים
M5 Competition
M5
- M5 Competition
- M5
BMW M5 CS – PRODUCT HIGHLIGHTS.
Driving dynamics and design features of the BMW M5 CS.
The most powerful BMW M5 there has ever been: the BMW M5 CS. Reduced in weight by 70 kg, it delivers groundbreaking performance figures and BMW M5 genes down to the smallest detail. A superior output of 635 hp catapults the high-performance saloon from 0 to 100 km/h in an impressive 3.0 seconds. With exclusive suspension, lightweight-construction and design components, only available for this model, it achieves a unique character in terms of performance and premium sports aspirations. On the exterior, exclusive design highlights such as carbon elements and accents in Gold Bronze underline its supremacy both aerodynamically and optically. The motor racing character continues in the interior with sporty M carbon bucket seats featuring a Nürburgring silhouette on the headrests and red contrast stitching together with a 2-seater lightweight-construction rear bench unit.
- יכולות דינמיות
- חוץ
- פנים
מנוע: M TwinPower Turbo8 צילינדרים
מנוע בנזין עוצמתי בנפח 4.4 ליטר עם שני מגדשי טורבו, מערכת הזרקת דלק בלחץ גבוה ותזמון שסתומים משתנה (Valvetronic). התוצאה - 625 כ"ס שמזניקים את המכונית מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות ומבטיחים היענות חזקה ומיידית גם בסל"ד נמוך.
Weight reduction.
M Carbon ceramic brake Red high-gloss.
20" M light alloy wheels Y-spoke style 789 M Gold bronze with mixed tyres and track tyres.
מערכת פליטה ספורטיבית M.
M Steptronic: תיבת 8 הילוכים אוטומטית
תמסורת זריזה ומדויקת שמבטיחה העברה הילוכים חלקה, קלות תפעול וחיסכון בדלק. נשלטת ממוט ההילוכים ומהפקדים היעודיים בגלגל ההגה.
BMW Laserlight with yellow light signature.
M Carbon bonnet with fresh air outlets.
גריל כליות M.
M Carbon front splitter.
כיסויי מראות מסיבי פחמן M.
ספוילר אחורי מסיבי פחמן M.
M Carbon rear diffuser.
“M5 CS” model inscription.
M Carbon bucket seat.
M lightweight rear seat system.
M steering wheel.
Lightweight armrest.
Interior trim finishers Aluminium Carbon structure.
Door sill finishers with “M5 CS” inscription.
M5 COMPETITION – מאפיינים עיקריים
- יכולות דינמיות
- חוץ
- פנים
מנוע: M TwinPower Turbo8 צילינדרים
מנוע בנזין עוצמתי בנפח 4.4 ליטר עם שני מגדשי טורבו, מערכת הזרקת דלק בלחץ גבוה ותזמון שסתומים משתנה (Valvetronic). התוצאה - 625 כ"ס שמזניקים את המכונית מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות ומבטיחים היענות חזקה ומיידית גם בסל"ד נמוך.
טכנולוגיית M xDrive
מערכת ההנעה לכל הגלגלים עם הדיפרנציאל האקטיבי של דגמי חטיבה M, המבטיחה אחיזת כביש מקסימלית ויכולות דינמיות מרשימות גם במסלול המרוצים וגם בנסיעה שגרתית. גמישות המערכת מחברת את הזריזות האופיינית להנעה אחורית עם יכולת השליטה שמספקות מערכות הנעה לכל הגלגלים. מצבי הנהיגה האפשריים הם WD4, 4WD Sport ו-WD2 עם ניתוק מערכת DSC.
M Steptronic: תיבת 8 הילוכים אוטומטית
תמסורת זריזה ומדויקת שמבטיחה העברה הילוכים חלקה, קלות תפעול וחיסכון בדלק. נשלטת ממוט ההילוכים ומהפקדים היעודיים בגלגל ההגה.
לחצן M MODE
ממוקם בקונסולה המרכזית ושולט על התנהגות מערכות העזר לנהג. במצב ROAD כל מערך הפעולות האלקטרוניות זמין לנהג. במצב SPORT המערכות מספקות אזהרה בלבד ואינן מתערבות בנהיגה. מצב TRACK, המתאים לנהיגה במסלול מרוצים, מנתק לחלוטין את מערכות העזר.
M Setup
שליטה אינטואיטיבית בהגדרות המנוע, תיבת ההילוכים, מאפייני מערכת ההיגוי, המתלים, בקרת היציבות הדינמית (DSC) וחלוקת הכוח בין הגלגלים. את תפעול התפריטים ניתן לבצע ישירות במסך המגע הראשי ובאמצעות חוגת השליטה שבקונסולה המרכזית.
בלמים מחומרים קרמיים וסיבי פחמן (אופציה)
המערכת הייחודית שפותחה להתמודדות עם מהירויות דגמי חטיבה M מבוססת על מכלולים קלי משקל מתרכובות פחמן וחומרים קרמיים בעלי התנגדות גבוהה לשחיקה ולחום. התוצאה - בלימה יציבה, חלקה ואפקטיבית בתנאי מרוץ ובנהיגה שגרתית על כביש רטוב. הקליפרים הצבעוניים שמגדירים את חטיבה M מיוצגים בדגם זה בצהוב מט. (תכונות החומרים המתקדמים עשויות להקנות לבלימה צלילים מובחנים במצבים מסויימים, כגון עומס ממושך ונמוך או תנאי רטיבות הכביש. לקולות אלה אין השפעה על ביצוע הבלמים, בטיחותם התפעולית ויציבותם).
מערכת פליטה ספורטיבית M
מנגנון מיוחד לשליטה בגוון ועוצמת הצליל הבוקע ממערכת הפליטה. במצבי SPORT ו-SPORT+ המנוע ישמיע צליל רועם ועוצמתי. במצב COMFORT יישמע צליל חרישי, המתאים לנסיעה רגועה ושקטה.
גריל כליות בעיצוב M
סימן ההיכר של BMW, בשחור מבריק ובתוך מסגרת רציפה שמקיפה צלעות כפולות תלת-ממדיות, מגדיר את הנוכחות הספורטיבית הייחודית של סדרה זו. במרכז הגריל משובץ לוגו הכיתוב M5 Competition בצבע שחור.
כונסי אוויר בעיצוב M
אלמנט תלת-ממדי אתלטי עם לוגו הכיתוב M5 Competition מייצג את השלמות הטכנית שמשתלבת בקו העיצובי הייחודי לדגמי חטיבה זו.
מראות צד בעיצוב M
בגימור שחור מבריק להבלטת האופי הספורטיבי.
ספוילר אחורי בעיצוב M
בגוון שחור מבריק שמדגיש את הצללית האתלטית של המכונית ומתכתב עם שאר האלמנטים החולקים איתו את שפת העיצוב של דגמי חטיבת M.
מערכת פליטה בעיצוב M
זוג צינורות מפלט כפולים ומצופים כרום בצבע שחור להדגשת הכוח וביצועי המנוע. גם במראה וגם בצליל שהם מפיקים.
חצאית אחורית בעיצוב M
בגוון השחור המבריק של חטיבת הספורט ובעיצוב המהודק שמעניק ל-M5 Competition את זהותה הייחודית.
מושבי M ספורטיביים
תנוחת ישיבה נמוכה, משענת ראש אינטגרלית, תמיכה צדדית מורחבת ומספר רב של אפשרויות כיוונון. הנוחות המקסימלית נשמרת גם כשהנהיגה הופכת לאתגרית. את רמת הפאר מדגיש הלוגו המואר M5 שמשובץ במושבי דגם זה.
גלגל הגה בעיצוב M
בגימור כרום וציפוי עור, הגה דגמי חטיבת הספורט כולל נקודות אחיזה לאגודלים ואת לחצני M1 ו-M2 האדומים שמאפשרים לשנות בזמן אמיתי את מאפייני הנהיגה.
לחצן התנעה/הדממה מעוצב
בצבע אדום בולט כמו שאר האלמנטים מעולם המרוצים – את M5 Competition מניעים ומדמימים ללא מפתח.
ידית הילוכים בעיצוב M
מצבי החלפת ההילוכים של מערכת Drivelogic נבחרים באמצעות מיתוג בחלקו העליון של מכלול המוט (ובמרחק מכוון מלחצן המעבר למצב חניה שנמצא בחלקו התחתון של המוט). מצב M מיועד להעברת הילוכים ידנית רגילה, מצב S להעברה ידנית ספורטיבית ומצב D להעברה אוטומטית.
לוח מחוונים בעיצוב M
מערך התצוגה הייחודי לדגמי חטיבת M משקף לנהג הספורטיבי את המידע והנתונים באופן מדויק וממוקד ומעצים את חוויית הנהיגה. למשל: במצב TRACK הוא יציג נתונים כגון רמת העומס על מגדש הטורבו, רמת לחץ האוויר בצמיגים, טמפרטורות וכוחות ה-G המופעלים בפניות, בהאצה ובבלימה.
סף דלתות עם לוגו מואר
הריגוש מתחיל כבר ברגע שבו נפתחת הדלת והכיתוב M5 Competition שעל ספה מתעורר לחיים.
M5 COMPETITION - גלריית תמונות
M5 – מאפיינים עיקריים
יכולות נהיגה דינמיות ושפה עיצובית שמדגישה את הביצועים
- יכולות דינמיות
- חוץ
- פנים
מנוע: M TwinPower Turbo 8 צילינדרים
מנוע בנזין עוצמתי בנפח 4.4 ליטר עם שני מגדשי טורבו, מערכת הזרקת דלק בלחץ גבוה ותזמון שסתומים משתנה (Valvetronic). התוצאה - 600 כ"ס שמזניקים את המכונית מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות ומבטיחים היענות חזקה ומיידית גם בסל"ד נמוך.
טכנולוגיית M xDrive
מערכת ההנעה לכל הגלגלים עם הדיפרנציאל האקטיבי של חטיבת M שמבטיחה אחיזת כביש מקסימלית ויכולות דינמיות מרשימות גם במסלול המרוצים וגם בנסיעה שגרתית. גמישות המערכת מחברת את הזריזות האופיינית להנעה אחורית עם יכולת השליטה שמספקות מערכות הנעה לכל הגלגלים. מצבי הנהיגה האפשריים הם WD4, 4WD Sport ו-WD2 עם ניתוק מערכת DSC.
M Steptronic: תיבת 8 הילוכים אוטומטית
תמסורת זריזה ומדויקת שמבטיחה העברה הילוכים חלקה ומהירה, קלות תפעול וחיסכון בדלק. טכנולוגיית Drivelogic מתאימה את התנהגות התיבה ואת צורת העברת ההילוכים למצבי הנהיגה השונים והיא נשלטת גם ממוט ההילוכים וגם מהפקדים היעודיים שבגלגל ההגה.
לחצן M MODE
ממוקם בקונסולה המרכזית ושולט על התנהגות מערכות העזר לנהג. במצב ROAD כל מערך הפעולות האלקטרוניות זמין לנהג. במצב SPORT המערכות מספקות אזהרה בלבד ואינן מתערבות בנהיגה. מצב TRACK, המתאים לנהיגה במסלול מרוצים, מנתק לחלוטין את מערכות העזר.
M Setup
שליטה אינטואיטיבית בהגדרות המנוע, תיבת ההילוכים, מאפייני מערכת ההיגוי, המתלים, בקרת היציבות הדינמית (DSC) וחלוקת הכוח בין הגלגלים. את תפעול התפריטים ניתן לבצע ישירות במסך המגע הראשי ובאמצעות חוגת השליטה שבקונסולה המרכזית.
M Servotronic
מערכת היגוי עם תגבור משתנה תלוי מהירות, שמספקת לנהג משוב מיידי ומדויק ומאפשרת למכונית לבצע פניות מסובכות בתנאי קיצון. המערכת עוברת את הכיול המיוחד של דגמי חטיבת M ומאפשרת בחירה בין שני מצבי התנהגות בלחיצת כפתור.
בלמים: M Compound
כדי להתמודד עם מהירויות דגמי חטיבת M פותחה עבורם מערכת בלמים יעודית וקלת משקל שמבטיחה בלימה חלקה ואפקטיבית. המערכת מבוססת על חומרים קרמיים ומכלולים מתרכובות פחמן. הקליפרים הצבעוניים שמגדירים את חטיבה M מיוצגים בדגם זה באדום הבוהק של מסלול המרוצים.
מערכת פליטה ספורטיבית M
מנגנון מיוחד מאפשר שליטה בגוון ועוצמת הצליל הבוקע ממערכת הפליטה. במצבי SPORT ו-SPORT+ המנוע ישמיע צליל רועם ועוצמתי. במצב COMFORT יישמע צליל חרישי המתאים לנסיעה רגועה ושקטה.
גריל כליות בעיצוב M
צלעות כפולות בצבע שחור מוקפות מסגרת כרום רציפה, במערך שמסגיר את אופיה האתלטי של המכונית. במרכז הגריל משובץ לוגו 5M.
כונסי אוויר בעיצוב M
הנדסה שמבטיחה זרימת אוויר אופטימלית סביב קשתות הגלגלים הודות לפתח האוויר המובנה בגוף. האלמנט התלת-ממדי מייצג את השלמות הטכנית שמשתלבת בקו העיצובי הייחודי לדגמי חטיבת הספורט-ביצועים.
חישוקי סגסוגת קלה M בקוטר 20 אינץ'
חמישה חישורים כפולים בשני גווני אפור וחריטה מבריקה. מידות הגלגלים הן 9.5J x 20 אינץ' מלפנים עם צמיגי 275/35 R20 ו-10.5J x 20 אינץ' מאחור עם צמיגי 285/35 R20.
ספוילר אחורי בעיצוב M
המייצב האווירודינמי למהירויות גבוהות, בגימור צבע גוף המכונית, מדגיש את הצללית האתלטית של 5M ואת כוח אחיזת הכביש שלה.
מערכת פליטה בעיצוב M
זוג צינורות מפלט כפולים ומצופים כרום בצבע שחור להדגשת הכוח וביצועי המנוע. גם במראה וגם בצליל שהם מפיקים.
מושבים ספורטיביים M לנהג ולנוסע הקדמי
תנוחת ישיבה נמוכה, משענת ראש אינטגרלית, תמיכה צדדית מורחבת ומספר רב של אפשרויות כיוונון. הנוחות המקסימלית נשמרת גם כשהנהיגה הופכת לאתגרית. את רמת הפאר מדגיש הלוגו המואר M5 שמשובץ במושבי דגם זה.
גלגל הגה בעיצוב M
בגימור כרום וציפוי עור, הגה דגמי חטיבת הספורט כולל נקודות אחיזה לאגודלים ואת לחצני M1 ו-M2 האדומים שמאפשרים לשנות בזמן אמיתי את מאפייני הנהיגה.
לחצן התנעה/הדממה מעוצב
בצבע אדום בולט כמו שאר האלמנטים מעולם המרוצים – את M5 מניעים ומדמימים ללא מפתח.
מוט הילוכים בעיצוב M
מצבי החלפת ההילוכים של מערכת Drivelogic נבחרים באמצעות מיתוג בחלקו העליון של מכלול המוט (ובמרחק מכוון מלחצן המעבר למצב חניה שנמצא בחלקו התחתון של המוט). מצב M מיועד להעברת הילוכים ידנית רגילה, מצב S להעברה ידנית ספורטיבית ומצב D להעברה אוטומטית.
לוח מחוונים בעיצוב M
מערך התצוגה הייחודי לדגמי חטיבת M משקף לנהג הספורטיבי את המידע והנתונים באופן מדויק וממוקד ומעצים את חוויית הנהיגה. למשל: במצב TRACK הוא יציג נתונים כגון רמת העומס על מגדש הטורבו, רמת לחץ האוויר בצמיגים, טמפרטורות וכוחות ה-G המופעלים בפניות, בהאצה ובבלימה.
סף דלתות עם לוגו מואר
הריגוש מתחיל כבר ברגע שבו נפתחת הדלת והכיתובM5 שעל ספה מתעורר לחיים.
M5 – גלריית תמונות
קישוריות ומערכות עזר לנהיגה נוחה ובטוחה
- מאפייני בידור, מידע ועסקים
- קישוריות ומערכות עזר לנהיגה
מרכז השליטה Live Cockpit Professional
תפעול כל מערכות המכונית דרך מסך מגע מרכזי בגודל 12.3 אינץ' ברזולוציה גבוהה ולוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל זהה. מידע פסיבי יופיע בצג לוח המחוונים, תפריטי ניווט וביצוע פעולות יופיעו בצג המרכזי. מכאן נשלטות מערכות המולטימדיה, בקרת האקלים ומאפייני הנהיגה. ניווט בתפריטים ותפעולם יכולים להתבצע גם באמצעות פקודות קוליות וגם באמצעות מערך השליטה הידני Idrive שבקונסולה המרכזית.
צימוד לטלפון חכם
המשיכו להשתמש ב-iPhone שלכם בתוך המכונית כחלק ממערכת המולטימדיה שלה. שימוש ב-Apple CarPlay® מאפשר שיתוף יישומים כגון iMessage, WhatsApp, TuneIn, Spotify ו-Apple Music.
מערכת שמע היקפית B&W Diamond (אופציונלי)
מערכת הדגל של Bowers & Wilkins שולחת את המוזיקה שלכם ל-16 רמקולים ברמת-על (מבוססי טוויטר יהלום) עם תאורת אווירה, שמיקומם במכונית נבחר בקפידה כדי להשיג פיזור צליל מושלם וחוויית האזנה מהפנטת שעוטפת את הנמצאים בכל המושבים. המערכת זמינה להתקנה בדגמי 5M, M5 Competition ו- M550i xDriveסדאן.
Reversing Assistant
מערכת מתוחכמת לסיוע בנסיעה לאחור המבוססת על צילום אוטומטי של הדרך בנסיעה קדימה, עיבוד המידע ושיחזור המסלול בכיוון ההפוך לפי הצורך. המערכת נכנסת לפעולה בכל פעם שמהירות הנסיעה יורדת מ-35 קמ"ש ושומרת את נתוני חמישים המטרים האחרונים שעברה המכונית. את היגוי הנסיעה לאחור בקטע המצולם היא יודעת לבצע בעצמה.
Driving Assistant Professional
חבילת מערכות העזר המתקדמות ביותר של BMW, לנוחות ובטיחות בנסיעות שגרתיות וארוכות ובמצבי נהיגה מורכבים. לצד מערכות הבסיס החבילה כוללת מערכת עזר לשמירה על נתיב הנסיעה עם הגנה אקטיבית מהתנגשות צדדית, מערכת עזר להיגוי ושמירת מרחק ומערכת עזר לבלימת חירום.
התאמה אישית עד אחרון הפרטים
מכונית ספורט יוקרתית המשלבת ביצועי-על באלגנטיות חדשנית חייבת להתאים את עצמה לטעמו המדויק של בעליה המאושר. דגמי 5M יכולים להגיע אליכם בקשת רחבה של צבעים מטאליים (כגון , “Alvit Grey”, “Frozen Bluestone” ו-"Tanzanite Blue") ובגימור מגוון של המושבים (כגון שחור/לבן "מעושן" או "שחור "Tartufo לריפודי העור של קולקציית Merino). גישת BMW Individual מאפשרת לכם גם לקבוע את הטקסטורות והגוונים השולטים בגימור הפנים ולבחור אותם מתוך מספר אפשרויות (כגון שחור Piano, חום-מבריק Plum ואפילו גימור עץ בגוון חום בהיר במהדורת Sen). הגימור היוקרתי של דופן הגג הפנימית (אלקנטרה בגוון שחור פחם) ישתלב היטב בכל האפשרויות.